Ana içeriğe atla

Tertemiz ve Misss Kokulu Çamaşırlar İçin Önerilerim

Merhabalar,

Uzun süredir bir sürü deterjanı deniyorum fakat hangi birisini denediysem bir türlü başarılı olamadım. Ariel,Persil,Omo ve dahası... Fakat toz deterjanlar makinemin deterjan haznesinde yıkama bittikten sonra taşlaşmış olarak kalıyordu ve özellikle de beyazlarda sıkıntı yaşıyordum.


Omo Active sıvı deterjanı aldım fakat hiç memnun kalmadım kesnlikle çok kötü ve bereketsizdi. Bende tekrar toz deterjana döndüm. Fakat aynı şikayetlerim devam ediyordu. Beyazlar için Ace çamaşır suyunu önerdiler hatta renklilere bile az miktarda kullanan varmış fakat ben renklilerde cesaret edemedim. 

Evlenmeden önce annemle Perwoll almıştık ama çamaşırla çok alakam olmadığı için dikkat etmemiştim. Yeniden denemk istedim ,renkliler,siyahlar ve beyazlar için ayrı ayrı Perwoll aldım. Öncelikle kokusu misler gibi ve lekelere karşı da çok etkili. Bundan sonra sadece Perwoll kullanacağım.





Bunun yanında Kosla'nın beyaz ve renkliler için leke çıkarıcıları kullanıyorum. Lekere bunları da kullanınca çamaşırlarım süper oldu. Beyazlarda çamaşır suyu kullanmaya gerek kalmadı.
Ace'nin leke çıkarıcılarını da kullandım fakat hiç memnun kalmadım kesinlikle Kosla kullanın derim.





Yumuşatıcı olarak Yumoş,Vernel, Bingo gibi birçok markayı kullandım. Yumoş kesinlikle çok güzel kokuyor hele ki benim gibi koku takıntınız varsa harika. Yumoş'un konsantre olan çeşitlerini kullanıyorum. Fakat son zamanlardaki takıntım Bingo beyaz çok güzel kokuyor 6 kiloluk olanı aldım ve bol bol döküyorum çamaşırlarım misler gibi...





Tavsiye ederim
Sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANTEP USULÜ PEYNİRLİ İRMİK HELVASI

Malzemeler (4-6 kişilik) : ·         125 gram margarin

ORMAN MEYVELİ SUFLE

Malzemeler: 2 Yemek Kaşığı Buğday Unu (10g) 2 Yemek Kaşığı Pakmaya Mısır Unu (10g) 1 1/5 Çay Bardağı Süt (120ml) 4/5 Çay Bardağı Süt Kreması (80ml) 3 Yumurta 5 Yemek Kaşığı Pakmaya Pudra Şekeri (80g) 15-20 Adet Yıkanmış Dilimlenmiş Kiraz Orman Meyveleri (100g) (çilek, böğürtlen, vb..) 1 Limonun Suyu 1 Yemek Kaşığı Tereyağı (eritilmiş) (18g) Üzeri için: 1 Yemek Kaşığı Pakmaya Pudra Şekeri (18g) 1 Çay Bardağı Orman Meyvesi 4-5 Adet Taze Fesleğen Yaprağı Hazırlanışı: Fırınınızı önceden 190 o C ayarlatın ve ısıtın. Bir sos tenceresinde krema ve sütü kaynayana kadar ısıtın. Ocaktan alın. İçerisine 3 adet yumurta sarısı, pudra şekerinin yarısı, un ve mısır ununu ekleyin. Tekrar kısık ateşte yavaş yavaş çırparak karıştırarak pişirin. Bir kaba alıp, arada karıştırarak ılıtın. Bir meyve öğütücüsü yardımı ile meyveları ve limon suyunu 1 dakika kadar çekin. Hazırladığınız kre

YUNAN KARİDOPİTA TATLISI

Malzemeler: ·         3 yumurta